Större Hus

Ja jag vill ha ett större hus, kan någon ge mig det tro?! =)

Julkorten kom idag så dom slänger jag på posten i morgon. I morgon dag är jag också ledig. Tänkte att jag skulle försöka få Arvid klippt. Och så ville Farmor & Örjan ha Arvid en stund så han blir där ett par timmar. Då kan jag fixa det sista julklapparna och handla lite mat och hinna med och fika med några av tjejerna. Brukar inte hinna med det så ofta nu för tiden.

Och så ska försöka att komma ihåg och hämta ut tapetrullen jag beställde förra veckan.
Tapet räckte inte riktigt till fondväggen. Men resten är tapetserat.
Sen är det bara resten kvar, det blir väl klart lagomt till Arvid´s 18 årsdag i vår takt.
Men det börjar kännas lite tråkigt med våra jobbtider, Peter jobbar ju 4 skift och jag fm,em och nätter så vi jobbar om varandra nästan hela tiden.
Men men vi lär väl skärpa oss som jag sagt 1 miljon gånger....

Nu sängen!
Tack och god natt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0