Julhelgen över

Ja nu är Julhelgen i stort sätt över.

Gårdagen var lika lyckad med en massa god mat, trevligt sällskap fina klappar och en massa onödigt som slank ner i magen.
Det enda tråkiga med kvällen var att min mage ballade ur totalt, jag hade såna jäkla kramper och magsmärtor att jag nästan grät och var väldigt nära på att åka hem. Men efter ca 2 timmar vände det och blev bättre men jag vågade varken äta eller dricka något mer. Tycker magen strular allt oftare, men men nog om det.

Arvid fick en hel del leksaker, ryggsäck med Blixten McQueen, Lovikavantar, strumpor, en till Emil film, Hela Pippi Serien m.m

Vi vuxna hade lottat att köpa en julklapp till någon och jag fick en lika God Jul kudde som jag har redan, men det funkar med två på kökssoffan, sen fick jag en jättemysig bricka.


Jag tänkte bjuda på lite bilder också men det får vänta till senare eller en annan dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0