Grötfest

Arvid´s andra kalas var också lyckat och tack alla för att ni kom och för dom fina presenterna.

Annars så har jag fm denna vecka lär ju bli så när Peter har em. Så det blir jobba, hämta på dagis, laga mat, leka, kolla på Emil i Lönneberga som är Arvid´s nya favorit, den går om och om och om igen, lär köpa flera =) och efter det så är badning och nattning, dsucha och sova själv och så rullar det på =)

Men i morgon ser det lite annorlunda ut. Peter´s Mamma kommer hit och är barnvakt på kvällen då jag ska till Kungsgården på den årliga grötfesten som jag har med mina "gamla jobbarkompisar" som jag saknar otroligt mycket. Det är tur vi har kontakt fortfarande iaf. Hur som hellst så är det gröt, julmust, glögg, pepparkakor, vörtlimpa, julskinka, julgodis och julklappsutdelning som gäller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0