Fullspäckad dag

Idag har jag och Arvid haft fullt upp.

Det började med att jag fick sovmorgon.
Sen åkte vi till Farmor Lena som vela "låna" Arvid en stund. Så jag passade på att åka in till Valbo en vända med Carolin & Thelma. Vi strosade igenom lite snabbt och sen tog vi oss en lunch på Jensas.
Vid 14 tiden hämtade jag upp Arvid och åkte till Madde & Nova
för att leka och fika och kackla en hel del. Sofie & Noah, Fia & Junia, Sara & Ellie och Madde & Isak var självklart också med. Det var riktigt länge sen vi träffades så det var kanontrevligt. Vi måste bli bättre på att ses =)

Efter allt fikande och grejer så tog vi oss till ICA Maxi för att inhandla lite mat.
Och så blev det driven på McDonalds ( jag vet, utemat för mig 2ggr samma dag men snart är det nytt år och andra bullar som gäller=D) och tog med hem till Mormor & Morfar.Och så hann Arvid leka lite med Devin också och jag fick se Therese nya frilla. Riktigt snygg!

I morgon sticker Peter iväg och fiskar så jag och Arvid får hitta på något. Sen på em blir det att försöka sova en sväng och sen blir det lite god mat innan jobbet väntar.
Lite tråkig nyårsafton men men, jag fick ju vara ledig hela julen så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0