Astrids Jul

Jag och Arvid tittar för tillfället på Astrids Jul som vi fick i Julklapp av Ica här hemma.

Vi fick supergod mat av Mamma, Kyckling i Ädelostsås med Ris. Sen så fika vi lite och då släpa vi över Therese, Robin och Devin också.

Snart är det dags för lite mat igen, det blev så mycket mat kvar från gårdagen.
Kassler & Potatisgratäng.
Ska bara invänta Peter som är ute och skottar, eller skottar och skottar gör han ju inte för han har köpt en snöslunga så då är det ju den som gör jobbet. =)


Kommentarer
Postat av: sofie

det var dit jag skulle åka åh kolla idag men det var sånt oväder så jag åkte aldrig :P Vi ska dit imon istället så håller tummarna på att de finns där då :D



HUr lång lev tid är det då? jag vill ju ha soffjäkln på en gång já :P haha

2010-12-19 @ 19:50:12
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0