Rustryck!!

Pratade med Sofie på datorn på kvällen här och dom har ju gått och blivit husägare idag, eller snart har dom huset i sin ägo. Jättekul för dom =)
Och bara av att prata med henne om huset fick mig att tänka, att jag MÅSTE VERKLIGEN ta tag i detta hem om det ska bli klart nån gång. Herregud vad lat vi är jag och Peter, det händer ingenting för oss.

Och jag som ÄLSKAR heminredning och har 1 miljard ideér, då måste man göra "grov/trök" arbete först. Så nu jäklar ska det bli andra bullar. Det är ju ganska svårt och hinna med ibland när jag och Peter jobbar om varandra nästan jämt och det är ju inte direkt så att man stoppar en pensel i Arvids näve, inte ännu iaf =) Om nått år kanske =D Vi har ju underbara föräldrar som ställer upp på oss jämt så vi får ta och nyttja deras hjälp med Arvid. Men det är ju inte bara tiden och latheten som hindrar än heller, det kostar ju faktist pengar också. Och tyvärr så är man ju inte gjord av sånna =/

Så jag traskade upp och började grunda murstocken i Arvid´s rum. Så den ska målas 1-2 gånger till. Sen ska det fixas runt fönster, tapetseras, läggas golv och så lister då. Sen är det klart för inredning =) Har hittat tapeten jag troligtvis vill ha också, men hittar inte på nån bild på den just nu.


 Så nu jag hoppas verkligen att vi tar tag i det här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0