Packningsdags

Dags att stryka lite kläder och börja packa inför helgens bravader. Jag och Ingela sticker till Stockholm i morgon efter jobbet. Dom andra ur gänget kommer på Fredag.

Har städat undan och plockat och donat nyss också men nu orkar jag inte ta golven, det överlåter jag till Peter.

Undrar vad man får i lön då?! Jag skulle behöva 1 miljon eller 2 ;)
I alla fall en del av det så jag kan shoppa loss i helgen och sen skulle jag vilja komma UTOMLANDS.

Och inte vann jag ringen heller, nu är det bara jag och Tesa kvar.
3000kr sitter inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ha så skoj =)

2010-08-26 @ 08:07:25
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: MLI

Har du tid att ses på en fika eller så? Jag antar att ni har fullspäckat schema men jag är är free for fredagskväll, innan 12 på lördagen samt söndagen :) Du kan väl höra av dig om du har någon tid över!

2010-08-26 @ 12:40:36
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0