Måndagkväller

Fick håret klippt idag iaf. Är ju tråkig som vanligt och har inte direkt någon frisyr, utan dom slitna topparna är borta, det är uppklippt och så. Huvudsaken de slitna topparna som tova sig är borta.

Passade på att handla lite på Maxi när jag var ensam, lite mat och grejer så pojkarna klarar sig i helgen ;) Och så fick det bli 2 till Rorri filmer åt min lilla sjukling.

Var förbi Mamma på vägen hem för att låna en väska också. Så i morgon lär jag tvätta det sista så jag kan packa på Onsdagkväll. Bara skorna som ska med skulle haft en egen väska ;)

Har kikat på Fångarna på Fortet nyss, gåtorna och lösenordet var väl lite väl lätta tyckte ja. Nu blir det soffläge innan sängen kallar på mig!

Febern håller i sig så vi blir hemma från dagis och jobb i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0