Kalashelgen över

Kalasen är slut för denna gång. 2-års kalaset blev inställt och flyttat till nästa helg istället.

Så jag tackar och bockar för kalasvärdinnornas fina kalas med allt gott som sereverades.


Jag hade glömt kameran i bilen så det blev bara ett par få kort på slutet.


1årigen Thelma









Busungen Arvid







Och så kommer det lite bilder från gårdagens 3 års kalas.


Fin Devin blåser ut ljusen.


Erica, Ingrid & Lewi, Cicki


Glassätar Arvid


Hur gott ser inte det där ut då?! =)


Spindeltjejen Junia


Kalasvärdinnan Therese  & Fia


Barnen äter Isglass


Gofian Junia


Som sagt, tack så hemskt mkt för trevliga kalas.

Min semester och föräldraledighet är över och skulle ha börjat jobba nu på onsdag men snäll som jag är så har jag tagit åt mig att jobba ett par timmar ikväll. Peter har em så Mamma & Pappa är snäll och kommer hit och är med Arvid.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ÄN så länge har han låtit dom vara, men de kommer väl :P Han når inte till de som står på bordet heller, tror jag :P haha.



Vi har slipat och såpat de :D

2010-08-09 @ 19:11:33
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0