Ikea & Kalas

Sov ut till 10 idag, riktigt skönt var det. Men vi låg och drog oss och slö titta på tv i en timme också =P
Hoppade sedan in i duschen och gjorde mig klar för en vända till Ikea med Johansson.

Skulle köpa hyllplan och konsoller till vardagsrummet men dom hade självklart utgått ur sortimentet. Dom hade några på Ikea i Kungens Kurva så vi får se om det lär bli en vända till när jag ska till Stockholm om 2 veckor. Inhandlade iaf gardiner och gardinstång till sovrummet, plastbestick och plastmuggar åt Arvid, och nya glas. Så hela 242 kr shoppade jag lite besviket loss för =P Det slank även ner en kotlettrad.

Sen så hämta jag prinsen och vi drog vidare på kalas, Noah har ju fyllt 2. Där lekte barnen för fulla muggar och var hur nöjda som hellst. Och mumsa Glass/Maräng/Daimgrädde tårta och en massa kakor.
Riktigt trevligt var det.


På vägen hem stannade vi till vid Lunden där min Moster Madde ligger.
Hon skulle ha fyllt 53 år idag.
Och som jag saknar henne, jag pratar inte så mkt om det men jag grubblar på det en del  när jag ska sova ibland. Jag hoppas iaf att hon har det bra där hon är och att hon inte har ont längre.
Och att hon har träffat på Morfar. Jag garanterar att hon äter en STOOOR gräddtårta med sina egna jordgubbar från sitt eget land,för hon om någon älskade verkligen tårtor ;)

Nu när jag satt och skrev det här alldels nyss vart jag rädd, en petflaska som stod på bänken ramlade plötsligt ned i slasken, undra om hon ville visa att hon var här?! =)


Nu blir det grillat iaf!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0