Febrig son

Har blivit lite dålig uppdate under helgen.
Har inte gjort så mkt annat än och jobba. Är grymt seg nu så det får bli sängen snarast.

I går jobbade jag bara till 12.30 så Mamma kom ut och hälsa på och fika en sväng. Sen efter Peter kommit hem från fiske fick jag tvinga honom att dra slingor på mig =) Han blev inte så road men ställde snällt upp.  Ska ta och slänga i tonig över också för igår blev det för sent.

Bror min skulle ha varit barnvakt nån timme i morgon åt Arvid så jag kunde klippa mig men nu har Arvid blivit sjuk så jag får ta det när Peter sovit färdigt i morgon.

Arvid var hur pigg som hellst i morse men sen efter lunch vaknade han efter 1 timme och honom får man ALLTID vecka efter 1½-2 timmar. Han var då kokhet och hade 39,1 stackarn. Han har inte ätit nåting och vill knappt dricka, till och med vällingen skakade han på huvudet åt. Sen senare på em började snoret rinna lite så det är väl en förkylning på gång. Halva mitt jobb är sjuka ungefär, både pensionärer och personal.

Hoppas verkligen att jag klarar mig från sjukerier nu när jag ska till Stockholm. Om jag pallar att åka dit om Arvid är sjuk, då får jag ju ont i Mammahjärtat ;) Fast jag vet att han har det superbra med Pappa så känns det jobbigt.

Nu blev det långt. Tack och god natt!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0