Dubbeljobb

Har jobbat dubbelt idag, det var verkligen kris så jag offra mig för laget =) Skulle ha jobba till 16 men tog en paus mellan 14-16 för att sen fortsätta jobba till 21.

Det har varit lite små tufft att jobba dom här dagarna.
Tankarna vandrar iväg och vi tänker allihopa på Sofia och hennes familj.
Jag kan inte ens tänka mig hur dom måste må, jag lider nå så fruktansvärt med dom.
Att mista sitt barn, sitt eget kött och blod, måste vara det grymmaste man kan vara med om.
<3

Idag skulle mina kära vän Jessica fyllt 37 år. Hoppas du har det bra där du är och att du slipper smärta.
Vi saknar dig så!


Usch, det blev ett sorgligt inlägg det här. Jag tar och duschar istället och sen försöker få lite sömn innan klockan ringer i morgonbitti igen.

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

känner du oxå dom? de är min sambos släktingar typ.. kan inte förstå varför, så grymt :(

2010-08-18 @ 06:27:48
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0