Trött

Börjar bli trött och seg nu.
Denna dag har jag hunnit jobba en korttur, 7.30-12.30 riktigt skönt men det blir inte så ofta när man jobbar heltid.

Sen så har jag fikat med Sandra & Therese.
Handlat mat på Maxi med Lizette, har handlat en massa till morgondagen då det ska grillas.
Menyn består av fläskfilé, fläskytterfilé, kycklingfilé, majskolvar, marinerade champinjoner, potatisgratäng, bea, "schossan/tjossan", sallad och lite förfriskningsdrycker. Gott som tusan ska det bli.

Har även hunnit med ett besök hos Mamma & Pappa. Arvid fick vara där medans jag handla. Fick mig lite mat där också och en matlåda åt Peter, så då slapp jag matlagning idag, skööönt.

Gubben är hemma efter fiskevändan och Ove & Marie har varit här på en snabbvisit.

Nu väntar sängen och nu är jag ledig i 3 dagar så nu hoppas vi att det blir lika fint väder som det varit idag.

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja här sitter man med färg i håret och klockan är snart 23.00. Att hålla på med sånt här tidigare på dagen är o möjligt. Sover hon en timme normalt skulle hon sova 5 min bara för att. Som sagt tiden går fort och snart häller hon väll ut min smet också haha :)

2010-04-29 @ 22:43:55
URL: http://minimala.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, men mina intressen är ju kläder och inredning och då måste man ju shoppa :P



Försöker förklara de för Marcus, brukar jämföra: Men Marcus, nu när jag köpt domhär skorna är ja sådär superglad i hela kroppen duvet som du blir när du köper fiskegrejer :P

haha, de gäller att vara smart :P

2010-04-30 @ 06:56:54
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0