Mobiltorsk

Valbo vändan var mkt trevligt, och likaså tandläkarbesöket för jag behövde INTE betala nånting =)

Vi tog en varsin Kycklingsallad special på Jensas innan vi åkte till Valbo. Jag inhandlade inte så mkt annat än mat och hämtade telefonen i Valbo. Fejktulpaner, två handdukar och 3 pack fingervantar för sammanlagt 104kr blev det =)
 Och självklart blev det en fika också, på Madame.

Nu sitter jag och fipplar med telefonen lite. Är ju inte så olik mina gamla som jag badade med men det är stooor skillnad jämfört med den jag har haft nu sist =D
Jag provade iaf att sätta i minneskortet från förra och det FUNKA. Jag har ju ett par kort på Arvid ifrån har var "liten". Och från BB också, jag blev såå lycklig när det funkade.

Nu kallar sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0