En ledig dag

Blev inget inlägg igår då dagen spenderades på jobbet, hem en vända och tryckte in mig lite mat och sen vidare till Elisabeth för att fixa fina naglar. Och jobbat har jag även gjort idag.


Nu är jag seg i kropp och själv och tänker slänga mig på soffan och glo på tvn resten av kvällen.

I morgon är jag LEDIG hela dan.
Sköönt!
Men dagen är ändå fullspäckad. Först har jag ett tandläkarbesök inbokat och efter det blir det vända till Valbo. Fick ett sms idag om att min nya telefon hade kommit, så den ska hämtas. Sen så behövs det presenter också, det vankas både födelsedagar och dop.
Och kylskåpet ropar efter mat också så det lär väl handlas.



Finaste

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0