Avundsjuk

Jag måste sluta kolla/läsa en massa underbara bloggar för jag blir så avundsjuk så jag blir tokig =)

Dom har ju så jäkla fint fint hemma att man knappt tror det är sant.

Jag försöker få lite fint här hemma men det går inte. Jag vill göra om så mycket men skulle jag nämna det för karln min skulle han nog strypa mig =P haha.
Och jag skulle lätt kunna lägga hela min lön på en massa fina möbler, inredning osv men det funkar ju inte.

Och jag har ju mkt ytor där jag kan ha fina saker men det är ingen ideé när man har världens klåfingrigaste son under samma tak =) Han är ju verkligen överallt och ingenstans.

Jag lider när jag har  tråkigt och fult hemma.
Och jag blir sååå deppig när jag tänker på hur mkt fint jag kunna fått köpa hem istället för ett par jäkla trökans sommardäck för 3.800

Näe nu ska jag dränka mina sorger med en dusch och sen ett hopp ner under täcket!!

Kommentarer
Postat av: MLI

Dumheter! Men ni har väl fint hemma!

2010-04-20 @ 08:05:00
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0