05.19

Den tiden slog Arvid upp ögonen, föröskte få han att somna om men när klockan var 6.45 gav jag upp. Så han är ju inte direkt den piggaste och roligaste killen för tillfället, så han kommer vara aptrött idag när han kommer från dagis.


Så jag har mest slappat på soffan på morgonen och Arvid lekt rövare som vanligt. Vi har även hunnit få i oss frukost och märkt en del kläder som varit omärkta.

Jag är så trött och seg så jag intar soffan igen och funderar på hur jag ska orka ta tag i nånting =P Börjar jobba kl 14 också.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, jag som tyckte att det var segt att kliva upp halv 8 ;) . Blir nog bäst om du ligger kvar på soffan tills du börjar jobbar. Det skulle jag ha gjort ;)

2010-04-15 @ 10:45:48
URL: http://mizzeveliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0