Torsdag 10 September

Igår var vi till Falun och köpte en bil, det blev en Ford Mondeo -04, ingen kvalitetsbil precis men den är billig,drar lite och är billig i skatt och försäkring och så går det ypperligt bra att skjutsa arslet i den.

Idag har vi bara varit hemma, Peter tog ledigt idag och i morgon. Så idag har Ove varit här och hjälpt Peter med altanbygget, entligen är det på gång. Som jag har längtat efter en trapp in till huset. Så vi kan fortsätta inne, och så jag åka på loppisar och leta kökssoffa, bord, stol och en skänk. Än är det ju inte klart men men, det kommer väl bli förhoppningsvis. Sen ska jag njuuuuta som bara sjutton på den nästa sommar, härligt härligt. Men dit är det ju en evighet.

I morgon ska vi åka in till Öppna, har inte varit där sen i våras. Arvid målade ju sin första teckning sist, hoppas den ligger kvar där på tork. =)

Sen så ska jag jobba på eftermiddagen. Så Arvid får nog vara hos Farmor ett tag så Peter får fortsätta snickra i morgon.

Nu ska jag bada mitt lilla gomonster. Ikväll är det soffläge för hela slanten
20.00 Idol
21.00 Criminal Minds
22.00 Nöjespokalen
=)

Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0