Lördag 5 September

Har börjat jobba och det flyter på bra. Men jag längtar redan tills jag får gå hem igen =)

Annars så har det väl jag inte gjort så mycket. Vi har sålt våran Audi nu iaf, det känns riktigt skönt. Så nu lär vi ha en ny. Får se om vi ¨ker på jakt efter en sådan idag. En så har ju Mia 20års kalas/fest idag så det blir väl en vända dit också nån gång under dagen.

Igår var Fia & Junia ut och hälsa på. Arvid blir helt lyrisk när han får leka med sina kompisar. Och Junia var så duktig och gick nu, med armarna rätt upp i luften =) Goskruttan. Bjöd på lite Kycklingtortillas och så fikade vi lite.





I torsdags somnade mina kära arbetskamrat och vän in efter att ha varit sjuk i cancer i flera omgångar. Hon blev bara 36år och har en son på 6år. Det är så jävla orättvist. Men det var nog skönast för henne, man lär försöka se det så. Kommer alltid att sakna henne. Vila i frid Jessica!



Ingela & Jessica


Sen får det vara nog.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0