Torsdag 8 Oktober

Idag har jag jobbat förmiddag i den andra gruppen, gick alldels utmärkt det också. Efter jobbet hämtade jag Arvid hos Farmor. Handlade lite och sedan hem. Slängde ihop en köttfärspaj med lite tacosmak. Grymt god. Sen nu har jag en snoddas/moccarutor/kärleksmums i ugnen. Tyckte den blev lite ljus, måste stått knasigt i receptet. Men det blir nog bra ändå. Efter den är klar tänkte jag försöka få Arvid i säng. Sen får vi se om det bli mer baka innan jag kilar ner i källaren och målar lite.

Idag är det 15 år sedan min morfar dog också. Dagen innan jag fyllde 8. Kommer ihåg att jag och Therese var ute och lekte med Tommy och Patrik utanför Patrik och när jag kom hem var Mamma borta och Pappa ledsen och satt med telefonen och ringde runt för att få tag på Micke som var hos Johnny Wallström. På den tiden fanns det inga mobiler eller, så man fick ringa runt efter klasslistan ungefär =D

I morgon blir det Öppna på fm, sen lär det väl bakas lite mer och städas.

Nu välling och sovdax.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0