Tisdag 27 Oktober

Våran dator är på lagning sen i helgen så därför har det inte blivit lite torrt på bloggfronten. Peter's Mamma kom ut med sin bärbara idag så vi fick betala lite räkningar och så fick vi behålla datorn till Måndag, så det var ju snällt.

I fredags var jag och Arvid in till Valbo & IKEA och shoppa lite. Lizette var med en sväng innan hon skulle jobba. Handlade en kudde till Arvid, örngott, dörrmata, besticklåda, en minfåtölj åt Arvid,ljus, ljus och åter ljus =) Och så hämtade jag lite skruvar till en byrålåda. Sen blev det ett par leggings,mascara, scarf och mössa åt Arvid. Sen på Fredgakväll var vi bara hemma.

Lördag & Söndag förmiddag jobbade jag och sen var jag bara hemma. Peter har varit sjuk sen i Fredags och på mig slog det till på Söndagen så vi var helt utslagna båda två så jag fick ringa till Mamma som kom och hämta Arvid och stannade hemma från jobbet på måndagen. Guld värt! Har haft lite feber idag också och näsan är överfull med snor, men är på bättringsvägen iaf. Peter blir hemma i morgon också. Men sen på torsdag får man hoppas att man är frisk så vi kan jobba. Vi börjar gå varandra lite på nerverna nu =P

Jag har kväll tors, fre och lör förmiddag,sista dagen. Sen blir det att slå på måleri & tapetserar talangerna för mig och Johansson då blir det full fart med att hjälpa Therese och pyssla i hennes nya lägenhet. Som ska bo dörren mitt i mot Mamma & Pappa, så jag kan ha full span på vad hon sysslar med på dagarna/kvällarna/nätterna =D HAHA!! Vi ska väl äta och mumsa och dona och ha en mat/fixar/tjej kväll iaf, super nice!



Kommentarer
Postat av: FiaJ

Jaha.. Va ska jag nu köpa åt Arvid när han fyller :)

2009-10-27 @ 22:08:52
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska åka o fira Lage, har hyrt stuga o så. Fast han tror att det bara är han o mamma som ska åka..jag,danne,Ulle o Stefan kommer efter.

2009-10-28 @ 13:02:12
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, jag såg att du hade ringt när jag kom till jobbet...men då blev det fullrulle på en gång, så det blev liksom inte av att ringa upp :) men jodå,jag lever...i alla högsta grad :P läste att du var förkyld, tråkigt! Krya på dig.

2009-10-28 @ 16:17:08
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grönt......!



nä vitt....dom hade bara vit o mahogny på jula, o mahogny kulle ju bli ännu tråkigare än vad var.

2009-10-29 @ 01:25:27
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0