Onsdag 7 Oktober

Igår var jag och Arvid in till Öppna. Lekte och busade. Träffade på Madde & Isak och Sofie & William. Och munnen gick som aldrig förr =)

Efter det så åkte jag och Arvid till Sandra, jag köpte med mig lite lunch och tryckte i mig. Sen kom Peter och hämta Arvid och jag drog till jobbet.

Vi började måla det ena skåpet i måndags iaf, och Peter måla andra gången igår. Men det behövs målas en gång till så jag tänkte passa på och göra det när Arvid sover middag. Tänkte försöka hinna och stänka färg på skänken också. Hoppas bara allt är färdigmålat och har hunnit torkat tills på Lördag. Ska iväg och jobba eftermiddag idag igen.

I morgon jobbar jag förmiddag och då ska Arvid vara hos farmor. Och sen lär jag väl kanske baka nånting i morgon och på fredag också. Jag fyller ju hela 23 år på fredag men det blir födelsedagsfika på lördagen istället.
Tänkte hinna med och åka in till Öppna på fredag också.

Snart ska jag laga i ordning nå lunch till mig och gangstern också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0