Måndag 5 Oktober

I helgen så blev det fest hos Sofie & Simon på Lördagen. Supertrevlig kväll, med singstar (Jag & Simon ägde =P)och skitgoda shots. Sen så tog vi en taxi (för vår privata chaufför höll på med en massa annat =D) ner till Living Room/Lobby. Men där var det inte alls lika roligt yckte jag. Trökigt folk, mkt småråtter även fast inte jag är så gammal så är dom iaf yngre och trökigare. Sen fick jag så ont i tårna av skorna också =) Och då blir det mindre roligt. Men annars så var kvällen super! Vi sov hemma hos Peter´s Mamma också.

 Och igår var vi bara hemma, Mamma & Pappa kom hem med vår fisrumpa vid 14 tiden, så det var lek och busdags. Sen på kvällen åt vi Tacolassange och kolla på tv, blev aldrig nån film.

Och idag på förmiddagen har jag varit hem till Tesa och druckit kaffe. Snart så kommer det en bebis också, då kommer jag bo 2 hus bort. Arvid ligger ute och sover och jag plockar,tvättar och donar lite. Har nyss ätit resterna från Tacolassangen. Ska väl ta en vals med dammsugaren också. Senare på eftermiddagen kommer Lizette, Carolin & lilla Thelma på besök också. Trevligt!! Och förhoppningsvis köper Peter med sig färg hem så jag kan börja måla mina möbler som jag inhandlat för hela 600kr =P eller jag har fått det i tidig födelsedagspresent.

Nu lär jag titta till junior och fortsätta dona.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahah, men nuså :P

2009-10-05 @ 19:33:05
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha näe, ibland blir man man chockad över sig själv :P haha

2009-10-06 @ 23:01:05
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0