Lördag 17 Oktober

Har jobbat kväll tors & fre så det har inte blivit så mycket gjort. Har hunnit med en lunch med Fia,Angelica och Sara på torsdagen iaf. Och på Fredag morgon blev det en akuttid hos Tandläkaren då min "tråd" bakom framtänderna gick av på Torsdagkväll när jag jobba så den stod rätt ut och gjorde illa mig så fort jag öppna munnen. Jag såg hundralapparna flygga i väg men det gick endast på 175kr, väldigt överkommligt pris tycker jag =D Sen blev den en vända på Öppna förskolan och en lunch på American Take Away innan jag begav mig till Peters Mamma för att lämna Arvid nån timme tills Peter slutat.

Idag har vi bara varit hemma. Är sånt jäkla trökväder ute. Ikväll blir det god mat och mys med mina grabbar och en massa ljus. Brudarna skulle ut och dricka lite öl på Jernvallen men det ekar i min plånka och så var jag inte supersugen så jag följer gärna med en annan gång istället.

I morgon ska vi på kalas hos min Kusin Maria som fyllt 30.

Peter satt ihop djungelgrottan-tältet åt Arvid idag som han fått av Mormor & Morfar. Han kröp in på en gång men tycker det är roligare att välta det och rulla i det =)




Mammas gohjärta

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0