Tisdag 3 November

Fick behålla Lenas dator ett tag till. Vi fick ett brev hem idag om att våran dator var utdömd så vi skulle ringa om vi vela ha någon information kvar innan den skrotas, och vi har ALLA kort på Arvid, ALLA kort som vi knäppt sen vi köpte kameran så, jag hoppas innerligt att dom finns kvar annars blir jag knäckt. För det var ju skärmen som gick sönder?!? Men men, vi får hålla tummarna.

Idag var vi till Öppna här i Årsunda, trevligt och träffa lite folk som bor här ute. Sen så har vi varit hemma och lekt. Har nyss bakat Choclate Chip Cookies, ett recpet jag fått av Sofie P. Hur jävlans goda kakor som hellst, hade tänkt ha till Arvid´s kalas men vi får se om det finns några kvar då =P

I morgon kommer Carolin & Thelma ut och hälsar på. Alltid lika trevligt med besök.

Bjuder på några bilder.















Tack & God Natt!!

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

hejsan! så ni bor i årsunda.. fått för mig ni bodde där du bodde som liten :P kul att dom startat lite verksamhet i årsunda oxå :)

2009-11-04 @ 14:18:36
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0