Måndag 25 Maj

Idag har vi bara varit hemma. Var ut och skulle klippa gräset i det fina vädret men jag han bara halva gräsmattan för Arvid vägra ju sova =) Så vi tog en vända hem till Tesa på en kaffe istället. Sen när vi kom tillbaka och Arvid lyckats somna så fortsatte Peter klippningen.

Sen så har vi varit inne och lekt lite. Och nu sover lillprinsen här nere i vardagsrummet för vi håller på borrar in en vetilationsgrej i sovrummet.

Förstå om man hade en altan så skulle man kunna vara ute från morgon till kväll. Och bara om vi hade en trappa till ytterdörren så skulle man iaf kunna springa in och ut lite mer. Men men altanen kommer väl förhoppningsvis upp om ett par veckor iaf. För just nu är en kille här och kollar runt grunden och ska göra en offert så vi kan gå till banken och sen kan dom komma och gräva. Och efter dom grävt så är det bara börja med altanen. Men Peter behöver lite hjälp med den i början för han har aldrig byggt en altan så vi får väl hålla tummarna att vi får hjälp ganska så fort så man kanske hinner avnjuta en sommarkväll med en kalldrink och grillning på altanen =)

I morgon så ska jag till Optikern. Lär införskaffa mig fler linser och så lär jag göra en ny synundersökning. Får se om man åker in och strosar lite på stan innan om det blir lika kanonväder som idag. Sen mot kvällningen så blir det Bilbingo i Forsbacka, tror vi blir full bil också till och med =) Kul kul.

Snart är det Lördag också =)




Gårdagens charmtroll =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0