Lördag 23 Maj

Tisdagen betod av ett besök på Öppna förskolan. Åkte dit själv då Junia var sjuk. Men träffade Nova, Noah, Ellie och deras Mammor, så vi satt och surra och dona. Barnen målade också lite grann. Nova & Noah både målade och åt och Ellie tyckte inte det var roligt alls och Arvid, ja han såg ut som om han var rädd för att bli skitig under naglarna, han hade händerna på pappret hela tiden =) Efter det så åkte jag och Arvid ner på stan och träffade Lizette. Käkade lunch och kollade runt och hann sedan med en fika också.
          



Onsdagen spenderade vi hemma. Vi grillade till kvällen och så kom Lizette och Mika ut och hälsade på.

På Torsdagen så åkte vi in till Valbo med Madde, Johansson och barnen. Handlade lite kläder åt Arvid. Och så var jag på IKEA med Carro sen. Köpte en springform, haklappar och 2 glasburkar.

         

Igår så tog jag och Arvid en fika med Louise som är och hälsar på från Göteborg. Sen kom min Mamma också. Fick gardiner från Trivsamt av Mamma och Arvid fick lite kläder. Sen på kvällen så var vi hos Tommy och Carro och grilla med dom och Lizette och Mika. Sen spelade vi ju spel också och det är ju hur kul som hellst =) Mimmi och Mange kom också förbi lite senare. Trevlig kväll.


         

Och idag så har vi varit med Mormor hela dagen. Var in till Valbo en sväng, sen till Gävle. Handlade lite leksaker till Arvid på Barnens Hus. Sen så var det ju extra pris på en bilbarnstol så vi köpte den också. Åkte sedan till plantagen och köpte lite blommor. Inhandlade även en klädkrok.




Peter är och fiskar så man är ju gräsänka ett par timmar till . Ska jag slänga i ordning lite mat. Det blir fetaostfylld fläskfilé och klyftpotatis. Sen föröska få kusen i säng och sen är det Robinson och så har jag en Ben & Jerry´s glass i frysen som jag ska avnjuta till det.

I morgon blir vi bara hemma.

Kommentarer
Postat av: Therese

Världens finaste Arvid :) Han är ju så fin. Snart är han ljusare än va Devvan är i håret :) Så fint så..

2009-05-24 @ 18:17:16
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0