Söndag 15 Mars

Igår bar alla vägar ner till Stockholmia. Gruvman och Anna hämtade upp mig, Sandra och Johansson vid Gävle bro. Sen åkte vi vidare. Gick runt på stan och inhandlade lite grejer. För mig blev det en sjal, och till Arvid en pyjamas och strumpor =) Och mellan shopping käkade vi lite på Kungshallen. Sen innan det var dags för att kliva in på Globen tog vi oss en lång fika, sånt skulle vi kunna göra timmar efter timmar =) Sen var det äntligen dags för Melodifinalen. Och hur spännande var inte den då, först kunna jag inte säga riktigt vilken jag vela skulle vinna. Men Sarah´s låt är ju bara för bra. Måns,Alcazar,H.E.A.T osv var ju också bra så jag skulle nästan varit nöjd med vem som hellst förutom Caroline af Ugglas. Och eftersom dom olika juryna röstade helt olika tackar vi svenska folket att Malena vann över Caroline. Och hon är ju från Sandivken också och det är ju lite roligt det med. Så nu håller vi tummarna att hon kvalar in i ESC.

Idag var det bandy som stod på schemat, det var inte igår jag gick på bandy. Men inatt när jag skulle sova började jag må så jäkla illa, och det har fortfarande inte släppt helt. Sen har man ju uppsökt toaletten ett antal ggr. Och Sandra som skulle följa med på bandyn, var precis lika dan. Så det får bli att titta på bandymatchen på tvn istället. Mamma skulle komma ut och hålla mig lite sällskap medans Peter är hos bror sin och hjälper han lite.

Tjo!!
Kommentarer
Postat av: therese

Ja hon är en riktig liten knubbis :) Jättenyfiken, tycker inte alls om att ligga i vagnen mer utan ska sitta så hon ser! Ja vi måste verkligen det! Säg till när ni har tid så kommer vi :) Kram

2009-03-19 @ 10:30:49
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0