Onsdag 4 Mars

Än så länge denna vecka har vi i stort sätt bara varit hemma.

I måndagskväll åkte jag in till Cicki så hon fick slänga i lite slingor i huvudet på mig. Och igår var jag och Arvid till Tesa och drack kaffe ett par timmar. Sen mot kvällen åkte jag Tesa och Emelie in och handla lite på Maxi.

Idag var det fölädrarträff men vi stannade hemma eftersom Arvid snorar  så hemskt igen och hostar lite. Men vi fick lite besök av Carolin istället som hade semlor med sig.

Och brudarna TG och SJ har kirrat Melfofinal biljetter också, hur kul som hellst.


Och doptid har jag varit och fixat nu också. Så nu håller ja på beställer dopkort. Och min lilla prins har börjat rulla runt också.

Vet inte vad jag ska skriva, man gör ju inte så mkt om dagarna =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0