Måndag 9 Mars

I lördags var jag och Mamma in till Gävle och Valbo. Inhandlade en jacka,en pyjamas, en tröja och ett par skor, och lite smågrejer till Arvid, tänk så glad han blev =P Sen åkte vi ut till Stensätra en sväng för att träffa Devin lite, och Therese =) Och jag frågade min vapendragare (Mamma säger att vi kände varandra innan vi var födda =P) om hon ville bli Arvids fadder, och det vela ju hon självklart och börja lipa, haha =) På kvällen var vi över till grannarna en sväng och pladdra och hade oss halva natten.

Och igår fick jag lite sovmorgon, hur skönt som hellst. Sen var vi bara hemma och slappa och käka god mat och kikade på Beck.

Idag så var jag till jobbet en sväng innan vi åkte ner till Takläggarns Förskola. Det var föräldrarträff och lite information om dagisplatser osv. Efter det så åkte vi till Peter´s Mamma en sväng och hälsa på lite. Och nu på kvällen här var lillfisen lite olik sig, hoppas han inte är på väg att bli sjuk igen bara.

I veckan ska jag in till Valbo igen, helt själv och ska leta på lite grejer åt mig själv tänkte jag =)

Nu ska jag slänga ihop lite korvstroganoff.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0