Torsdag 25 Juni

Var lite yr med datumet föra inlägget, men det gick nog att läsa ändå.

I Tisdags var jag på möte, har nu blivit uppsagd. Mindre roligt men men, finns inte så mycket och göra åt det. När uppsägningstiden är fortfarande lite oklar, men förmodligen blir det från 1 sep. Käkade lunch med Mamma först. Och efter mötet fick jag tid hos tandläkaren för att fixa tråden bakom framtänderna. Men jag tycker det känns som om det inte blev så bra. Så jag lär väl dit igen.

Igår var jag och fisen bara hemma. Vi var över till Tesa och co en sväng och solade och åt jordgubbar med glass.

Idag så ska vi iväg och träffa lite kompisar till Arvid och deras Mammor. Och sen så ska vi till BVC på eftermiddagen. Kolla om mitt hjärta har blivit nå större =)

Nu ska jag och Arre äte lite frukost.
Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, ja de tror jag också faktiskt :)Men varför tar dom inte bort den där tråden för? Min lossna ju för några år sen också och när jag skulle dit och laga den så tog dom bort den ist :) Skönt som fan...

2009-06-25 @ 09:34:37
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Sophy

Ååå va tråkigt att du blivit uppsagd..fasen va less ja e på dessa tider nu...uppsägningar hit och dit och inga jobb finns de...suck! Men men, de löser sig..får väl börja avla barn annars då..haha! =) Kram

2009-06-25 @ 18:59:48
Postat av: Sophy

Ååå va tråkigt att du blivit uppsagd..fasen va less ja e på dessa tider nu...uppsägningar hit och dit och inga jobb finns de...suck! Men men, de löser sig..får väl börja avla barn annars då..haha! =) Kram

2009-06-25 @ 19:00:07
Postat av: Sophy

Ååå va tråkigt att du blivit uppsagd..fasen va less ja e på dessa tider nu...uppsägningar hit och dit och inga jobb finns de...suck! Men men, de löser sig..får väl börja avla barn annars då..haha! =) Kram

2009-06-25 @ 19:00:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0