Måndag 29 Juni

I lördags var det stranden som gällde, och jag lär mig aldrig fast det sker år efter år, jag har bränt mig nå så fruktansvärt på ryggen att jag knappt kan röra mig, varför i hela fridens dar anväder jag inte solskyddsfaktor?!?!?!! Annars så var det helt underbart att ligga där och gassa,bada och leka med prinsen. Men nu kan jag ju inte åka till stranden på ett par dar....klantarsel man är!

Peter kom hem på Lördagkväll också, Arvid blev så glad så när han kom.

Igår så tog vi och åkte till Ockelbo för att gå på marknad, men jag har nog aldrig gått där så fort nån gång, helt sjukt vad varmt det var, luften stog ju still. Inhandlade hundbajspåsar,chips och brända mandlar =) Efter det så åkte vi till Jysk för att handla persienner till vardagsrummet, och luftmadrasser så vi skulle kunna sova nere om det skulle behövas, men dom storlekarna vi skulle ha var ju slut såklart. Sen åkte vi hem till Peter´s Mamma och fika lite och hälsa på Fredrik, han var mkt piggare än jag trodde. Så det var skönt!

Sen på kvällen var vi bara hemma. Satt upp en persienn och sen satt vi den nya bilbarnstolen också, för den andra börjar bli lite liten, han får ju sitta med fötterna böjd i den stackarn.

Så dagen får vi väl spendera uppe i sovrummet där vi har Ac så vi inte flyter bort =P



      
Arvid tycker tydligen inte att han får tillräckligt med mat här hemma så han går till attack mot babygymmet och hugger in =D

Kommentarer
Postat av: Therese

Meeeen ge gossen mat, Sofia:) hahah. Du kan väl åka till stranden men ha en tischa på dig? Eller en handuk över ryggen om det var där uppe på rygg/nacken du bränt dig? Men du är för dålig som bränner dig år efter år :P heheh Kraam

2009-06-29 @ 18:23:38
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0