Onsdag 28 Januari

Igår var mina kära arbetskamrater Ingela,Maria och Mona hit och fika och surra lite. Dom hade ju även samlat på jobbet och köpt så fina kläder till Arvid  ifrån "Det Lilla Blå". Tack Tack!! Sen efter det så åkte vi in till Valbo med Peters bror Fredrik. Inhandlade pyjamaser och dreggelhaklappar åt prinskorven. Och på kvällen kom Mamma & Pappa hit och fika lite och pussa på Arvid.

Idag så åkte jag och Arvid ner på stan för att fika lite med Cicki,Sandra,Elin, Johansson & Junnis. Det blev först en kycklingbaugette och en grymt god wienersemla till efterrätt. Och Johansson hon käka en "limpa" med ost och skinka hon =D Efter fikastunden begav sig jag och Fia till förfriskningsbutiken för att inhandla sprattelvatten till helgen. Gick runt där och vela fram och tillbaka på vad man skulle ha. Jag höll i smultronvinet men den ställdes tillbaka på hyllan, och tur var väl det. =) Det blev ett par cidrar, 11 st tror ja, haha =D Men dom lär ju inte gå i med tanke på att det var över ett år sedan man drack sist =)  Jag och Johansson fixade ABBA singstar idag också. Var även ut till Årsunda en sväng idag och hämta lite kläder och skor. Blev även en vända till ÖB innan jag åkte hem och gjorde en tacogratäng, svingott. Och nu på kvällskvisten var jag hem till Carro en vända för lite smakråd.

Nu blir det nog ett svanhopp ner i bubbelbadet!!

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Det där lär ju va årets mening de där, "Efter fikastunden begav sig jag och Fia till förfriskningsbutiken för att inhandla sprattelvatten till helgen"



Du är bra rolig du, haha :D

2009-01-28 @ 22:27:08
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha det där svanhoppet skulle jag vilja se :D

2009-01-29 @ 11:14:22
Postat av: Therese

Hahah, du är för rolig. Du använder så otroligt roliga ord när du ska beskriva något:) Hahah. Sprattelvatten va ju helt klart bäst:)

2009-01-29 @ 22:24:13
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Ja man vet ju aldrig :D

2009-01-31 @ 09:07:45
URL: http://fiajj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0