Lördag 31 Januari

Äntligen är det Lördag. Och med det är det fest. Det blir mat från Malaysian,singstar,och en massa cidran och så hitta jag ju på en flaska Bacardi Melon hemma i kylskåpet så det blir väl lite sånt också =D Is har jag gjort, hjärtformade sådanna. Ska ner i gillestugan och duka lite senare osv.

Lillprinsen min ska sova borta för första gången, så det värker i Mammahjärtan lite. Men han ska ju få vara hos världens bästa Mormor & Morfar så det kommer gå så bra så. Mamma skulle väl komma ner och hämta han om ett tag, för hon vela så gärna gå ut och gå med Arvids RR, aka Emmaljunga. Så jag ska väl åka förbi där lite senare med lite pryttlar.

Nu snart ska jag ringa och beställa maten till ikväll.

Jag återkommer i morgon, om jag är i mitt sinnesfulla bruk vill säga =) Annars kommer det en sammanfattning en annan dag =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0