Fredag 16 Januari

Fredag igen då. Det är så mysigt med Fredagar tycker jag =) Äta gott och titta på Let´s Dance och mysa i soffan med godiskålen och vår lilla prinskorv =P

Igår var vi bara hemma. Mika & Tomas var hit och hälsa på Peter och granntjejen Elina och henne kompis kom, och så Johansson och Junia, så det var fullt hus här ett tag =) Sen var det väl lungt, lagade mat och brännde av ett par OTH avsnitt.

Och vad som händer idag återstår att se, orkar inte bara sitta hemma iaf. Och i morgon får vi se om det blir nå äventyr. På Söndag ska vi på dop iaf. Junnis ska döpas i Ovansjö. Lär ta tag i Arvids dop jag också.

Nu har min lilla griseknoa slocknat i babysittern, gohjärtat då!! =D
Kommentarer
Postat av: FiaJ

Lilla Arvid storfot :P

2009-01-16 @ 23:03:32
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Carro

Men oj vad stor han har blivit=) nu måste jag ta mig i kragen och komma å hälsa på er...Kram

2009-01-17 @ 14:03:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0