Torsdag 26 Februari

Idag var vi in till Valbo en sväng jag och Arre. Glömde dock plånkan hemma, men tur Carro jobba så jag fick låna av henne =) Sen var det dags för Arvids första sprutor, 1 i vadera lår. Han sa pip efter den andra sprutan sen var det inge mer med det, så duktig så. Efter det åkte vi hem till Mamma & Pappa för att äta lite mat och så dom fick pussa på Arvid lite.

I morgon blir det öppna med sångstund på fm. Måste förbi jobbet sen också, betala ringen och så.

Håll i er nu....

Min käre sambo har bokat hotell i Tällberg åt oss lör-sön, så vi ska åka dit och äta gott och bada bullbelbad. Han kan ibland han å =) Men det ska bli lite småjobbigt och åka ifrån Arvid, men man måste ju =) Han skall få tillbringa natten hos Farmor & Örjan.

Sen har jag ju blivit utmanad av Erica med nå grejs. Men jag har ju inte så himla många vänner som skriver blogg och dom jag har, har ju mina trökvänner redan utmanat så jag får väl hoppa över det. Man jag kan väl svara på frågorna ändå =P

1. Vad heter du?: Sofia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stol
3. Flicknamn: Sissela
4. Pojknamn: Sture
5. Yrke: Svetsare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Skjorta
8. Mat: Sillåda
9. Sak i badrummet: Solskyddsfaktor
10. Plats/stad: Sandviken
11. En orsak att vara sen: Snökaos
12. Något man skriker: Stick
13. Film: Så som i himlen
14.Något man dricker: Shots
15. Band: Spice Girls
16. Djur: Svin
17. Gatunamn: Sätragatan
18. Bil: Subaru
19. Sång: Sista Dansen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0