Lördag 21 Februari

Igår var vi på Öppna på fm. Sen var vi ner på stan och fika på Marangoni. Sen var jag på Trivsamt och inhandla present åt Carolin, och på Kapphal och köpte ett par tights åt mig och ett par vantar åt Arvid.
Efter det kom Peter och hämta Arvid så jag fick gå och klippa mig, och det var inte en dag försent. Blev nöjd men hon klippte luggen väldigt kort så nu har jag typ lugg igen, men men håret växer som ogräs så den är lång snart igen. Bokade en ny tid i Maj också och det är lika bra det annars kommer det gå evigheter igen innan jag klipper mig igen. Nu skulle jag bara vilja lägga i lite slingor, men det pular jag i själv, eller med hjälp av en polers =)

Idag har jag hållit på pulat och donat här hemma, man gör ju inget annat än och tvättar tycker jag, men det är väl inte så konstigt när Arvid använder 49673496 plagg om dagen för att han ska kräkas mest hela tiden. Men han är lika go för det!

Peter är ute och leker med sin bästa kompis, fyrhjulingen. så alla håller tummarna och tårna att han kommer hem hel denna gång. För på Måndag ska han börja jobba igen och det känns skönt.

Nu ska jag sätta på kaffe, Mamma & Pappa är på väg hit.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0