Torsdag 17 December

1 vecka kvar nu =)

Hade jobbartjejerna här hemma i tisdags kväll, en väldigt lyckad och mysig kväll =) Glömde dock helt bort att knäppa några kort.

Peter har varit hemma idag då han ska ut och jobba inatt istället. Så då fick jag sovmorgon i morse, grymt skönt! I Morgon hade jag och Arvid tänkt åka in till Öppna på fm, tror det är sista gången nu före jul. Sen behöver det handlas lite, är inte klar med alla julklappar än heller. Men det får bli till veckan. Sen är det uppesittarkväll på onsdag som gäller,det är minst lika mysigt som självaste julafton tycker jag. Vi blir här hemma i år iaf, blir nog kanske att vi tar en sväng till min Moster Anna på kvällen.

Hade tänkt slänga mig raklång på soffan och kolla på Sunes Jul nu men jag hör att mitt charmtroll har vaknat och då blir det inte en lugn stund. Och nu går han bra mycket, fram och tillbaka mellan kök och vardagsrum och mellan alla möbler, med armarna rätt ut =D

Vad blir det på Nyår då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0