Tisdag 8 December

Helgen har varit lugn. Började med att äta Julbord på Högbo Qvarn i fredags kväll. Jag tutade och körde som vanligt, så efter det blev det en vända till Steel Town och spelade lite biljard och drack cola. Helt sjukt vad roligt det är att spela biljard, har nog inte gjort det sen man hängde på Zenit för x antal år sedan =) Var ut till Näs efteråt och släppte av Tomas och Thessan.

Lördagen pallrade jag och Arvid oss in till Valbo för att köpa skor åt Arvid. Belv ett par vinterstövlar och ett par lågskor, och en pyjamas. Sen på em/kvällen var vi bara hemma och gjorde ingenting. Fick besök av Peter´s Mamma och Rasmus.

Söndagen var vi också bara hemma.

Inatt och i morgon natt ska jag ut och jobba. Arvid ska vara hos Farmor i morgon och sen sova hos Mormor Ons-Tors. På fredag ska jag bowla med jobbet, och sen ska vi äta mat från Living Room på Kremlan, sen får vi se vad det blir efter det. Förmodligen blir det väl nyktert för min del. På Söndag blir det nog en vända till Högbo för att gå på Julmarknad. Hoppas att det hinner komma lite snö tills dess, det blir så mycket mysigare då. Sen vill jag åka till Furuvik och gå på Julmarknad också. Får se om det blir det nästa helg. På Tisdag ska jag ha gröt fest med gamla Våning 1 + några till. Gröt,glögg,julskinksmacka, pepparkakor, julmust, julklappsbyte osv =) Trevligt!!

Snart ska jag laga lite lunch åt mig och gangstern och sen blir det nog vila en stund för mig. Och så hoppas jag att vi får tillbaka våran andra bil idag också. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0