Söndag 20 December

Helgen har varit lugn och har spenderats mesta dels hemma. Igår pallrade vi oss in till Valbo och köpte dom sista klapparna som skulle handlas där inne så har man det överstökat. Resterande kan jag handla i Sandviken. Är bara min bror, något litet mer till våra föräldrar, nått paket mer till Arvid kanske slinker med också =) Kvällen var vi bara hemma, gjorde ordning Rocky Road och pysslade lite.

 Idag gick vi ut och åkte lite pulka med Arvid. Och fastnade hos Tesa & Tomas och drack ett par koppar kaffe,surrade och mös med lilla Elias. Nu mot kvällen efter Arvids bad och läggning drog vi fram granen och pyntade den, får se hur länge den får stå orörd =) Har inte pyntat längst ner så den ser ju ut som den gör men det är en gran iaf =) Har slägt ihop lite julkola, "klippt" Peter och tvättat. Nu är det dax för en dusch.

Har väl inte så mycket planerat mån, tis. Ska fixa naglarna i morgon kväll. Och kanske att det blir en träff med Carro och Thelma om dom håller sig friska. Så hör av er om ni har lust och tid över. På Onsdag blir det handla julmat och det sista klapparna. Och på kvällen blir det uppesitarkväll och en massa mys. Och sen....sen kommer tomten =)

Ska försöka klämma in ett litet kalas för Arvid´s 1 års kompisar i mellandagarna också typ den 27,28,29,eller 30 =)

Slänger in ett kort på min tomtenisse och julgranen!





Väldigt dålig bild, men använder jag blixten missar man ju poängen mes ljusen i granen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0