Söndag 13 December

Var på öppna i fredgas och lekte jag och Arre barre. Hade det riktigt trevligt i fredagskväll också, har aldrig varit så jäkla kass i bowling nån gång men, haha roligt var det iaf =) Efteråt käkade vi på Kremlan, Medelhavsbuffé från Living room. Riktigt gott var det. Och det hade ju blivit lite dubbelbokat där så pensionärena skulle ju kolla på Sandvikens Lucia samtidigt så det var ju trevligt. Sedan sjöngs det lite karaoke och så, men vid 19.30 begav jag mig till Maxi för att handla och sen åkte jag hem och kikade på Idol.

Igår var vi i stort sätt bara hemma, var riktigt sega båda två. Undrar om vi håller på bli sjuk eller vad det är. Men vi pallrade oss ut en vända på julmarknaden som var här ute iaf. Inhandlade en grjej på loppis  för hela 20kr som jag ska måla och göra om till tidningsställ. Mot kvällen käkade vi tacopaj och mös i soffan.


Idag ska vi hem till Mamma & Pappa och äta lunch och sedan ska vi till Högbo på Julmarknad. Och jag vela ju ha lite snö tills idag och det fick jag =) Sen ska Peter iväg och jobba till kl 17. Så jag och Arvid blir solo ikväll.

I morgon blir det handla inför tisdagens bravader här hemma.

Kommentarer
Postat av: Therese

Overallen är ju såå fin, jag älskar den :) Skulle vilja ha en till Frida också men hon har redan 2 overaller och 2 vinterjackor så där får jag nog hejda mig :) Ja vi måste verkligen det, vi får försöka boka in det snart! Kram

2009-12-14 @ 09:01:06
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0