Onsdag 2 December

I helgen som var var det fullt upp. Skulle städa och dona och fixa hela dagen men så blidde det inte. Anders var ju som sagt här och hjälpte Peter med altantaket, så hans tjej Jessica följde med och var här hela dan så det vart ingeting gjort nästan =) Vi käkade Tacogratäng på dagen och på kvällen tyckte Peter & Anders att vi lära grilla(?!) nu när taket var på så, mkt riktigt blev det grillat. Sen kollade vi på film.

På söndagen fyllde ju mitt lilla hjärta hela 1 år. Så på morgon sov vi ända till 9.15 och kl 11 var dom första gästerna här, en hel hög på 16 personer ramlade in då jag hade turban p huvudet och golven hade inte ens hunnit torka. Sen var det full rulle hela dagen. Och helt otroligt vad mkt paket Arvid fick, men han var inte intresserad och öppna ett ända, utan snörena och ballongerna var klart favoriter den dagen =) Tack allihopa för att ni kom och alla fina presenter min fis fick.

Måndagen spenderade hemma, då man var helt slut från dagen före =) Men igår var det full rulle igen. Då var vi ner på stan en sväng och luncha och bytte ett par byxor åt Arvid. Sen åkte vi till Klangberget för kalas. Nova & Ellie hade 1 års kalas så det bjöds på en massa gotta och trevligt sällskap.

Hade tänkte följa med Tesa till Mia efter det men ändrade mig i sista sekund. Och tur var väl det. Arvid kräktes hela kvällen fram till midnatt nån gång. Men har fått i han majsvälling och så nu så jag hoppas att han håller sig lika pigg som han är nu.

Här kommer lite bilder på presenterna han fick.
Han fick en gungställning också, men det får komma ut på gården i vår. Och sen ett galonställ också.

     

Bilder från kalaste ligger på fejjan =)

Här kommer några bilder från igår

     

     



Jag skickade in en bild på Arvid till Annonsbladet förra veckan, iaf för kl 12 på Torsdagen. Men tror ni att kortet blev med denna vecka då?! Näee, och nästa vecka har det ju gått för lång tid sen han fyllde.  Skit dåligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0