Måndag 17 Augusti

I fredags var jag till Hälsocentralen med Arvid, fick VÄNTA 1½ TIMME. Det tycker jag är bedrövligt när det gäller barn. Inte kunde jag hålla honom vaken heller, tredje gången jag sa åt dom i receptionen var jag så otrevlig och sa att vi skulle gå därifrån. Men till slut fick vi komma in till en läkare, och hon sa att hon hade tagit alla, men det kom ju 498634698st efter Arvid som fick gå in före, så skitsnack! Sen blir jag trött på läkare som inte kan prata SVENSKA, herregud. Sen ger hon oss nånting vi ska handla på apoteket, men det visar ju sig vara mjölkfri modersmjölkersättning, det vill ju säkert en 9 månader gammal Arvid ha, knappast. Och jag fick en ny tid, hos en annan läkare som inte ens hon i receptionen kunde säga namnet på så, jag tror jag bokar om den om han inte blir bättre.

'var sedan ner på stan och käkade lunch med Therese och Johansson. Sen var vi bara hemma.

På Lördagen var det fika på stan med Thererse, Johansson och Sandra. Och Devin och Junia såklart. Satt och snattra ett tag, sen kom även Carro med lilla Thelma. Köpte en ny keps åt Arvid också. Åkte och handla ny mjölkfri välling och gröt innan jag åkte till Mamma & Pappa där Peter och Arvid var. Peter skulle hjälpa Pappa med deras bil. På kvällen blev det hemmagjord pizza sen åkte jag in till Elin. Spelade lite spel med tjejerna.

Och igår var vi bara hemma, hela långa dagen. Skönt det också ibland.

Arvid har blivit lite bättre faktist, eller han började bli det redan på lördagen. Han bajsar inte alls lika många gånger, ocvh sover hela nätter. Och då fick han inte laktosvälling förns när han la sig på lördagen. Så jag hoppas att det inte är det. Men nu ser man att det är vitt brevid den andra tanden så jag hoppas att det är den som har spökat. Sen har han ju inte den där aptiten han hade förut, och han äter ju knappt en liten burk. Men det kan ju vara munnen det med. Igår fick han lite feber igen också mitt på dagen. Vi får se hur det slutar.




Prinsen ute och traskar =)

         

     


Dagens morgonfrilla!!









Kommentarer
Postat av: Therese

"Och jag fick en ny tid, hos en annan läkare som inte ens hon i receptionen kunde säga namnet på" - Hahaha, då är det ett skapligt namn! :)



Meen vilken söt frisyr :) hahah

2009-08-17 @ 14:19:22
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken snygg morgonfrilla =)

2009-08-18 @ 00:27:11
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0