Onsdag 22 April

I Söndags så tog vi oss en tripp till Uppsala. Peter skulle handla en massa grejer på Biltema till bilarna och så, och vi hade ju iaf inge bättre för oss så. Sen på kvällen var vi bara hemma.


Måndagen spenaderade vi hemma. Bakade lite kladdkakemuffins på kvällen. Och sen igår åkte vi in till Öppna en sväng. Sen blev det en lunch på Aldos. Handlade även lite kläder åt Arvid.



Och idag så har vi också bara varit hemma. Vid lunchtiden satt mitt lilla troll i sin babysitter och lekte och så tänkte jag att vi skulle gå ut en sväng så han fick sova, men jag kilade på toa först och när jag kommer tillbaka finner jag min goprins såhär

Så vi blev kvar inne istället. Men sen på em gick vi ut en sväng, jag började bära in pelletsen innan Peter kom hem och tog över. Nu har vi nyss ätit Spagetti och Köttfärssås. Och det blir väl att glo på lite tv resten av kvällen.

I morgon ska vi in till viken på Mammaträff och sen blir det nog Valbo en sväng. Peter måste ha nånting  till dopet. Sen blir det nog handla hälften av grejerna till dopet så blir det inte så mkt på fredagen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0