Lördag 18 April

På fm åkte jag och hämtade upp Mamma för en tripp till Valbo. Först åkte vi till Owe Jansson. Inhandlade bara sidenband till dopklänningen. Sen gick vi på IKEA, där slank det ner en kotlettrad också. Sen så skulle jag leta på något att ha på mig på dopet men fastnade inte för nånting. Så jag tänkte att jag kanske hinner få klänningen jag beställt från Ellos i veckan så kan jag ha den. Så jag köpte mig ett par super fina sommarskor istället som jag kan ha till. Sen blev det en body och kalasbyxor åt Arre som han kan ha under dopklänningen. Och så fick han en fin skjorta också. Köpte även en munkjacka åt Peter.

Sen så har jag städat huset här på eftermiddagen, fick hjälp av Peter också. Så nu är det väl rent tills i morgonkväll iaf för sen är det väl nerstökat igen =)

Ska ta och göra en Tacogratäng snart, är så mkt godare än Tacos, är så trött på det fast det i stort sätt smakar lika, haha =)

Arvid sitter i soffan här med mig och leker med sina leksaker, men han fastnar mest för Disneydags på tvn =) Det ser precis ut som om han förstår vad som händer =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0