Tisdag 30 September

Det slår aldrig fel, mellan 6.30-7.00 slår jag upp mina ögon varje morgon. Ner och kissa som vanligt sen upp igen och försöka somna om men icke. Så nu tröttnade jag så nu har jag till och med hunnit ätit frukost som bestod av Hallonkräm och mjölk & en leverpastejsmacka med gurka. Förra veckan vakande jag alltid vid 8 så innan jul har man väl inte hunnit gått och lagt sig förns man är vaken igen =P

Micke kom igår och hjälpte Peter att sätta upp taket i vardagsrummet också, han kommer och hjälper till idag med. Jag vill att vi ska bli klar hellst igår nu , för varje kväll ligger jag och klurar på gardiner och möblering och grejer så jag håller på bli tokig =) Men till nästa vecka på Torsdagen lär man väl ha det lite ordning för då fyller jag år, hela 22 år. En väldigt speciell dag så jag vill att ALLA mina vänner kommer och fikar, och den som inte kommer ska få veta att den lever =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

då kan man beställa väckning av dig på mornarna då :D

2008-09-30 @ 19:14:53
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0