Söndag 28 September

Vad har hänt sen sist....Jo Peter klarade sig från benbrott i handleden men det blev sjukskrivnign 1 vecka. Så jag har haft honom hemma hela veckan så då har det inte varit lika tråkigt och varit hemma. Fast vi har ju inte kunnat rusta nånting och gå hemma i den här röran spyr man ju på så vi höll oss hemmifrån.


I Fredags blev det lunch med Johansson. Sen var jag och handlade. Sen hem till guben som skulle åka och bowla med jobbet så då blev det pizzakväll med Mamma & Pappa. Och igår bjöd Mamma på morotsstuvning och korv, hur jäkla gott som hellst =) Sen åkte jag och Mamma ner på stan strosa runt och så var vi in på Inspiration och handla loss lite. Det är alltid bra att ha Mamma med sig =) Sen åkte vi vidare in till Barnenshus och där blev det en liten fillt till biffen. Sen hämtade vi Gruvman som kom med tåget och åkte vidare till Ikea.

Sen på kvällen vankades det Inflyttnignfest hos Sandra & Danne. Mkt trevlig kväll, fast en annan höll ju på somna strax efter 22, så jag pallrade mig hemmåt efter 23 nån gång.


Och jag sa igår kväll att jag trodde jag skulle bli förkyld idag för jag började känna mig konstig. Och mkt riktigt, i morse vakande jag upp dödsjuk =P Näe men tjock som tusan i halsen och ont i huvudet och täppt i snoken.


Nu ska jag leta på lite recept, för jag lär ta tag i bakandet här nu snart så man har en massa gött fikabröd och bjuda på när nån kommer, och det kommer väl ramla in lite folk sen när man kläckt ur sig den där krabaten =D

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa, jag kommer då om de finns fikabröd:) Och kaffe, tack:)

2008-09-28 @ 17:09:08
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0