Tisdag 28 Oktober

Tisdag idag då.

Klev upp i morse och slängde i en maskin tvätt och satt och klurade ut vad jag skulle handla idag. Sen slängde ja ihop lite lunch till oss innan Peter drog iväg till jobbet. Och jag tog och åkte till mitt jobb också för att ta ut några semesterdagar och hoppade på att jag skulle få lite massage. Men brudarna var på P-möte så det sket sig.

Men så kom jag ju på att min kära moster Anna är ju till och med utbildad så jag slog en pling till henne och hon var tack och lov ledig. Så jag styrde kosan mot Jäderfors. Och där blev jag kvar hela dan =) Fick först massage, hade gärnat velat att hon knådat hårdare och mer i ryggslutet men hon vela ju inte vara orsaken till ett BB-besök =) Sen bjöd Magnus på Köttfärsbiffar och potatis. Sen fick Anna för sig att vi skulle in till IKEA, och en annan är ju aldrig omöjlig . Och efter det så lära ju hon bara bjuda på kvällsfika innan jag pös hem, varm choklad och ostmacka. Att allt är sååå mkt godare hos andra och när andra gör i ordning det åt en?! Så idag har man blivit riktigt ompysslad.

Åkte hem för att titta på DH. Är inte så förtjust i att dom flyttat fram några år, men men. Inte blev det nå handla för mig idag heller. Ska på Insperation i morgon kväll med Mamma också. Och det finns ju en och en annan grej där som man fin fint skulle kunna tänka sig =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0