Tisdag 14 Oktober

Vad har hänt sen sist då?! Inte så mycket mer än att jag har fyllt år, och det har väl inte undgått någon så som jag har tjatat om det =D Tacks å hemskt mkt för all uppvaktning. Synd att ni inte fick sitta i  ett klarrustat vardagsrum bara. =)

Sen på fredagen åkte jag in och träffa Gruvman som bjöd mig på lunch, tackar =). Sen blev det Barnens Hus & Owe Jansson med Johansson. Hitta ju ett sånt jädrans fint tyg till vardagsrummet men det fanns bara kappmeter kvar. Sen kvällen spenderade jag hos Elin & Stoffe.

Lördagen var en riktig slappar dag, tror vi låg kvar i sängen och stirra på tv tills 14.30 eller nått sånt innan vi pallrade oss upp =) Sen skjutsade jag iväg Peter till Peter & Maja där det skulle drickas öl. Jag åkte hem till Lizette istället jag, så vi köpte hem kinamat och hyrde film och svulla godis.

Och denna vecka jobbar Peter fm, så en annan sover ju dåligt länge. Men det är väl bara att passa på medans man kan =) Och på Fredag kommer Cicki hem från USA också, helt sjukt!

Så på Lördag blir det andra bullar... av nå slag =P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0