Fredag 3 Oktober

Heej heej hallå.

Rustveckan har varit i full gång. Jag lär ju säga att jag har en jäkla duktig karl. Man är lite dålig på att säga det. Men så som han håller på och donar i detta hus. Han är guld värld.

För tillfället håller han på tapetserar och det blir ju sjukt snyggt. Kommer lägga ut bilder sen när det är klart. =)

Och jag känner mig ju lite överflödig så jag tog och baka lite, så slipper jag göra allt nästa vecka. Sen har jag tvättat ca 1 miljon tvättar igår och idag. Har tvättat upp det mesta av biffens kläder också och vikt fint och lagt ner i lilla byrån =) Helt sjukt att man ska ha en knodd hos sig snart.

Nu blir det skära till mer tapet!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0